it feels so wrong

Skolan:
So
no
matte
idrott - teori
engelska

Efter skolan drog jag och Tilda hem till mig och åt. Efter en stund kom Thomas och vi satte oss och kollade på tv. Helt plötsligt ringer hans mobil och han ger den till mig, då snackar jag plötsligt med Elmer och han frågar och han och thor kan komma till mig... snäll som jag är så säger jag självklart ja! Det går några minuter och helt plötsligt ringer det på dörren. Tilda öppnar, killarna kommer in. Vi glor på tv. Efter en stund drar elmer och thor. vi andra kollar på tv. efter ett tag drar tilda, jag och thomas kollar på tv. Efter ett tag drog vi upp på mitt rum och lyssnade på musik. Han klagade på att han tyckte att jag var kaxig, jag klagade på att jag inte var kaxigare än vanligt... usch! aja, nu ska jag duscha! :)

PUSS

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0