glad tjej!

Nu är jag hemma!

Jag, Jojo och Tilda tog ju bussen till stan som jag skrev innan... Köpte nödvändiga saker! ;)
Sen tog jag och Jojo bussen till skogstorp. Stack till 2in1 där Anna och Emma skulle komma och äta med oss. Trevligt! Sen såg vi att Emil och Thomas kom i Emils söta lilla bil och eftersom jag och Thomas har bråkat hela dan fick dom dra därifrån. MAKT! Men sen kom Anna och Emma och satte sig vid oss. Sen kom även Simme och Challe och skulle äta! haha, riktigt trevligt! Sen smsade jag med Thomas, och vi blev sams. Då körde Emil och Thomas till 2in1 och då satte jag mig i Thomas knä i bilen för att jag frös så grymt mycket! haha! Sen satt jag, Thomas, Emil och Jojo i den bilen en bra stund. Bara satt där liksom! hahaha! Sen kom Tobbe (Peters bror) med sin hund Findus. Hihi fett söt! Så jag och Jojo hoppade ut från bilen för att gosa med honom! hihihi! Sen körde Emil hem Thomas (han bor typ 100-200 meter därifrån -.-) å då var jag och Jojo smarta att vi bad Emil köra oss en bit, och det gjorde han fan! HAHA! Snacka om att vara lata. Men sen kom jag hem och då duschade jag!

Juste! Mina ringar har kommit också! Visar allt snart! :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0