zombiiieeee

Hej!

Blogg.se har inte funkat så jag har inte kunnat blogga.

Har spelat css hur länge som helst. Kom på att jag inte hade kört någon zombie-bana sen förra året, så det satt jag och underhöll mig själv med i typ 2 timmar?! Fan vilket liv man har asså...

Sen så sa Albin att han hade ont i huvudet och frös skit mycket och då tog jag tempen på honom och det visade sig att han hade 39,3°C , så jag hämtade alvedon och en extra filt och sa till honom att sova. Nu ligger han och sover som en liten bebis. Stackars pojk!

Imorgon ska jag till min syster och fira hennes son som fyller 6?! haha, jag tror han fyller 6 iaf... Helt sjukt hur stora dom börjar bli... usch! Tiden går fort! Det är ju fan mindre än 2 månader tills jag fyller 16! Känner mig fett gammal...
Kommer fan ihåg när jag var 10 och tyckte att man var gammal om man var 13-14 haha!

Nu svider det i ögonen och jag längtar efter en säng, men jag tvingar mig själv att vara vaken för att jag har sovit för mycket idag. INTE bra med mina sömnproblem haha!


jag och albin i 7an! haha fett små!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0