whatever happens I know I've got you

No - Jag och Oscar satt och svara på alla frågorna och Ff satt bredvid mig och var typ... tyst?! :o heelt sjukt att hon var tyst...
Teknik - Ff var grym på att limma åt mig... Och Tilda och jag är BÄÄÄÄST på att hämta färg i bildsalen... ;)
Språk - Lyssnade på dom andra när dom redovisade. Duktiga tjejer och killar asså!
Bild - Jag satt och måla något .. En gubbe typ... Så jävla grymt! Fick veta att vi har bild imorgon också, UNDERBART!

Nu tvingar jag pappa att kolla på "Världens smartaste modell" .. JAG HATAR DEN RYSKA JÄVELN!


Your on my mind your in my heart
It doesn't matter where we are
It'll be alright
Even if we're miles apart



Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0