We're smiling but we're close to tears

Idag har jag typ inte gjort någonting.
Jag har kollat på 4 glee avsnitt. Ja, lite nördigt, men jag laddade ner dom fyra första avsnitten för att ha något att göra... underhållande va?!

Helt ärligt, jag orkar inte gå till skolan imorgon! Orkar inte vakna kl halv 7 en enda dag till! Usch fy och blää.

Du borde säga förlåt.
Du borde säga förlåt till så många som du sårat med dina onödiga ord. Lilla gumman, du behöver tänka före du öppnar munnen.
Du behöver inte säga förlåt till mig för jag skiter fullständigt i dina äckliga ord, men det finns andra som verkligen tar åt sig. Be dom om ursäkt och sluta bete dig som en jävla slampa.
Jag är så trött på allt du sagt om mig och alla andra. Jag är så trött att se dina elaka kommentarer överallt. Jag är trött på att höra dig skrika elaka ord till folk. Borde inte du växa upp snart?
Fan vad jag ångrar att jag någonsin var vän med dig.


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0