vi lever inte länge nog för att rätta till allting dom gjort mot dig

Kan man inte vara liten igen och krypa ner mellan mamma och pappa i sängen när man var ledsen?

Jag orkar inte dra till skolan. Jag är trött på att sitta där och lära mig saker jag inte kommer ha någon jävla nytta av i framtiden! Jag vill ligga hemma och bara ta det lugnt. Försöka njuta av livet istället för att tillbringa all min tid i skolan.
Jag vill inte att en massa betyg ska avgöra min framtid. Jag vill välja min framtid efter vad jag känner och inte efter vad det står för bokstäver på ett papper.

Om vi ska sluta skriva om allt det negativa så ska ni veta att jag är sjukt glad över att Fanny och Emilia är i skogstorp igen! Man blir glad när man ser dom! :) Mina underbara tjejer...

Tilda, Frida och Paulina är också riktigt underbara!

Seriöst, Tilda, Frida, Paulina, Emilia och Fanny, ni är världens bästa tjejer! Jag älskar er grymt mycket. ♥

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0