världens finaste människor.

Har ni också såna där dagar då ni älskar eran mamma extra mycket?
Mamma skulle ge mig 500 kr...
*mamma ger mig 600 kr*
jag: varför fick jag en 100lapp?
mamma: för jag tycker om dig!

Idag vill jag bara gråta, skrika och slå sönder saker. Jag hatar mig själv och äcklas verkligen av mig själv idag.
Jag hatar att jag varit en sådan fitta. Jag hatar att jag inte kan glömma saker.

Jag skäms när mina föräldrar betalar saker åt mig. Jag skäms inte när jag berättar för någon att dom betalar, utan jag skäms för att jag låter dom göra det utan att jag kan betala tillbaka. Jag vet att jag bara är 15 år, men det är jobbigt ändå. Jag älskar mina föräldrar och är jätte glad för att dom alltid ställer upp. Just nu håller ju pappa på att installera saker på min pc dator, och det är jag så sjukt tacksam över. Det är fan sjukt hur mycket ens föräldrar faktiskt gör för en...

Just nu vet jag inte hur jag mår. Vi får se om jag mår bättre efter att ha badat...
Vi hörs!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0