uuuunderbar torsdag!

Dagen!

Teknik - En ganska slapp lektion... Adams vindkraftverk är utan tvekan bäst, bara så alla vet!
No - Vi gjorde någon serie på någon sida! haha, riktigt roligt faktiskt!!!
Språk - Jag, Elin och Albin läste upp en dialog... Fick världens bästa komplimang av Carl! "Fan vad bra ni var! Det lät tyskt!" hihi, antar att vi har lite bra uttal då iaf. (a)
no-film - haha omg! Ni ska bara veta hur våran klass är när vi inte har någon lärare... Jag, frida och tilda satt längst fram... Jag och Ff åt sånt där godis som låter skit mkt och skrattade ihjäl oss.. xD
Sen satt ff å lekte med en sax...
ff: ska jag kasta den? (a)
jag: jaaa!!! :D
*vänder mig mot tilda*
jag: FRIDA SKA KASTA SAXEN! :D
Tilda: hahaha wtf!
*det flyger en sax mot den vita duken*
jag, ff, tilda: hahahahahahahaha!
trodde fan inte att hon skulle kasta den påriktigt... Men det var riktigt roligt faktiskt... xD

Sen följde jag med mamma till stan. Jag fick vantar i en äcklig färg... Men dom var fett varma! Köpte även mjukisar till pappa och en skit stor, mysig och snygg tröja till emil! Den ungen har fan tur.
Sen kom tilda hit och då slappade vi, sen hämta pernilla oss. (ffs mamma)... Vi 3 åkte och hämtade ff i stan sen drog vi till gymmet. BIFFAR!

Jävligt bra dag!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0