100 fucking frågor!

1. Tre namn jag lyssnar till: Martina, Tina, Tinis xD
2. Någonting jag tycker om med mig själv: venne :p
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: det finns en del!
4. Detta är jag rädd för: ensamhet, maksar, larver ;s
5. Tre saker jag vill ha varje dag: sommar, pengar, kärleek! ;D
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: döda någon, låta bli att duscha på en månad, lägga mig i ett badkar med maskar.
7. Detta tycker jag om att göra: sova, vara med mina fina vänner och en massa annat!
8. Detta vill jag göra just nu: sova hade ju inte varit fel asså...
9. Bästa känslan: utan tvekan lycka!
10. Värsta känslan: Ensamhet
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: vet inte... :o
12. Är jag kär just nu? nä ^^
13. Jag vill gifta mig: jafan :)
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: hoppa fallskärm!!!!!! och massa annat xD
15. Min käraste ägodel: min mobil/dator?? (a)
16. Något jag vill ha i present: systemkamera :)
17. Detta har jag på mig just nu: svarta byxor, orange linne, brun-rutig skjorta
18. Favoritkläder : har inga favorit kläder... xD
19. Favoritdjur: Katt (a)
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: lite olika faktiskt... :o
21. Favoritlåt just nu: har ingen
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: tråkigaste  - matte .. roligast - bild/slöjd ?!
23. Stjärntecken: vädur
24. En bok jag älskar:
vampire academy böckerna, LÄS DOM!
25. En film jag älskar: ååh... älskar många men typ , knight and day, a walk to remember, twilight-filmerna, killers, disney filmer m.m
26. Tv-program jag gillar: glee, ghost whisperer
27. Favoritdoft: hmm.. kan nog inte svara på det tyvärr!
28. Detta äter jag gärna; venne... ;o olika från dag till dag hahaha!
29. Dricker helst: cola, fanta, vatten, oboy m.m
30. Favoritgodis: räknas tuggummi?
31. Hit vill jag gärna åka på semester: thailand!
32. Färg på mina ögon: grön
33. Min längd: 162
34. Jag tror på: vet inte
35. Jag spelar: Inget
36. Person jag beundrar: vet inte...
37. Så här bor jag: i ett hus i skogstorp... haha! å vi gör om typ...
38. ??:  håller med :D
39. Det här tänder mig:
ashton kutcher, Robert Pattinson och många andra!
40. Det här gör mig avtänd: perversa gamlingar
41. Favoritfärg: lila
42. Favoritcitat:
Så länge man inte ger upp har man ingenting förlorat.
43. En hemlighet jag vet: får ni inte veta era jävlar! :D
44. Bästa present jag fått: hmm... vet inte ;o
45. Senast köpta skiva: för längesen för att minnas <.<
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: vet inte........ 
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: ska jag verkligen svara på denna frågan?
48. Udda förmåga/egenskap: eh...
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: vet inte... :)
50. Vad lyssnar du på just nu?: grenade - bruno mars
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: vart på kalas! ;)
52. Var är dina föräldrar födda?: falkenberg
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: vet inte xD
54. Vilken är din favoritrestaurang? jag vet inte
55. När badade du i en pool senast?: oj! haha kommer inte ihåg
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: räknas våran teater i 3-5 som vi visade upp för massa folk? haha... det var kul!
57. Hur många barn vill du ha?: 2-3 :)
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? vet inte...
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: eh... några år kvar hörru ;)
60. Vad har du för TV-kanaler?: där nere har vi massa....
61. Har du åkt moped någon gång?: ja xD
62. Har du busringt någon gång?: haha ja!
63. Har du fått felparkeringsböter?: nope
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Jag vill men jag tror inte att jag vågar. :p
66. Har du en egen trädgård? aa
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: hmm... inte en aning <.<
68. Kan du alla orden i nationalsången?: du gamla du fria osv... 
69. Badkar eller duschkabin? Badkar. <3
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: knight and day , killers
71. Favoritpizza?: Kebab
72. Chips eller popcorn?: popcorn
73. Vilken färg på läppstift använder du?: använder inte läppstift
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: va? xD
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: nej.. är för rädd för att vara för snygg.. :/ ;)
76. Apelsin- eller äppeljuice?: spela roll :))

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: eh.... vet inte xD
78. Favoritchoklad?: Marabou
79. När röstade du senast?: ...
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: när jag var liten xD
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: nej ._. xD
82. Är du bra på matlagning? inte precis... eller kanske om jag verkligen försöker... men den dagen jag gör det ska jag fan döpa om mig till berit!
83. Klarar du att tanka själv?: ska testa.... ;)
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : nej xDDD
85. Pepsi eller Coca Cola?: Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: berors sig på vad du menar med uniform ;)
87. Vad var det senaste du handlade?: kläder
88. Har du kräkts offentligt? nej! :)
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: inget hade ju varit fel, men sanna kärleken helt klart!
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: hmm... ja!
91. Har du ringt något betalnummer?: nä
92. Kan man vara vän med sitt ex?: klart man kan ;o jag är tex bra vän med Robin! :)
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: min syster tror jag faktiskt! ^^
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: jag har världens största bebis bild på mig framför mig, så inga bebisfrågor är du snäll. xD
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Inget
96. Vad har du i din väska?: vet inte... vet inte ens vart jag lagt den.. (a)
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: läsa!!
98. Vad är du tacksam för idag?: allt? ;)
99. Var hittade du den här listan?: På en annan blogg faktiskt!
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: dom som vill? :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0