omg............

Bara för en viss person bad mig göra detta så gör jag det...

5 saker jag inte tycker om, och varför!
  • Jag gillar inte personer som låtsas tycka om någon. Asså, inte bara som mer än vän utan som vän också. Det är fel att låtsas vara vän med någon.
  • Människor som inte är ärliga, för det värsta jag vet är när någon ljuger för mig.
  • fattigdom, för varför ska vissa få ha det sämre än andra? vi människor lägger pengar på skit mycket onödigt istället för att hjälpa dom som är fattiga. Typ alla pengar som går till vapen och sånt skulle ju kunna gå till fattiga människor istället...
  • förändring, ibland kan den vara bra... men typ när en person förändras eller något så kan det vara allt annat än bra.
  • folk som bara skiter i skolan. seriöst, vem är så dum att den skiter i skolan när ens framtid hänger på den?

5 saker jag tycker om, och varför!
  • mina vänner, dom betyder jätte mycket för mig och jag är super glad över att ha dom!
  • min familj, jag älskar dom jävligt mycket! (ja, jag älskar emil också)
  • sommaren, för man känner sig så glad då, och det är så varmt och skööönt!
  • människor man kan skoja med utan att dom blir sura. Finns fan inget roligare!
  • min klass, vissa av dom är riktigt underbara människor, och jag är glad över att gå i 9c! kommer sakna dom efter sommaren...

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0