underbar dag!

Hej!

Först gick jag ut och åkte pulka med min syster och hennes familj. Emil ville inte vara med.. Men det var iaf jätte kul!
Sen blev jag mulad av min kära mamma för att jag dränkte henne med snöbollar när hon kom hem. Ja, vi är sjuka. men det ägde, för när jag försökte fly från henne blev jag stoppad av Martin (johannas sambo) och blev då mulad som sagt.
Efter det åkte jag och mamma och kolla på när Sara och Madde red. När mamma öppnade stalldörren såg vi bara ett skit stort hästhuvud! haha! Mamma blev jätte rädd och jag började genast att gosa med honom! (a)
Sen åkte vi hem och då lekte jag med min systers barn. Neo (han är 1 år) har precis lärt sig high-five, och tycker att det är skit roligt! varje gång han gjorde det med mig, så skrattade han hur mycket som helst, så jag började också skratta... Så där satt jag och Neo och skrattade på golvet... Kände mig fett mogen! :o
Sen åkte jag och Tilda och kollade på den nya narnia filmen som hennes pappa bjöd oss på. Den var faktiskt riktigt bra! haha.
Sen drog vi till henne och käka pizza och gick ut med Fidde och Doris. Doris började frysa så jag fick ha henne innanför jackan när vi gick i skogen. haha! Sen lämnade vi hundarna och åkte pulka utanför mig. När vi hade åkt några gånger så bara låg vi nedanför backen och skrattade. Helt sjukt var det! Jag har vet inte vad vi skrattade åt, men det gick inte att sluta. Där låg vi, och helt plötsligt började vi kasta snö. Det slutade med att vi låg och mulade varandra?! Hon mulade mig lite mer än jag mula henne för jag skrattade... haha!
Sen stack hon hem och jag tog mig en vaaarm sköönt dusch!



hästen som jag typ ska rida när Madde är i thailand. Zara heter hon! FETT FIN.
(hon har toffsar i manen för att den är så lång)

och tro mig, dom hästarna är INTE små. ;o

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0