Tiden har kommit då det är dags för mig att säga hej då för ikväll.

Ett sista blogginlägg innan jag stänger ner datorn för idag.

Varför kan man inte spola tillbaks i tiden? Hade jag kunnat göra det så hade jag spolat tillbaks till i början av sommaren. Det läskiga är att jag fortfarande kan minnas hur glad jag var då. Jag kommer ihåg att jag kände mig så lycklig då. Allt var så perfekt! Jag hade allt jag ville ha och behövde...

Varför kommer alla känslor på kvällen? Varför kommer man ihåg allt som bäst på kvällen? Är det för att man får tid åt att tänka? Jag har inte en aning, men jag önskar att mina känslor kunde sluta vara så komplicerade. Jag om någon borde veta hur jag känner, men jag är så jävla förvirrad och har faktiskt inte en aning om vad jag känner.

Vad är det roliga med att driva med en person om personen inte är med på det? Det finns ingenting roligt med det. Du förlorar bara på det själv! Driv med dom som är med på det, låt alla andra vara.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0