skype is your best friend.

Vad gör man en fredagskväll när man inte har något att göra? Jo det ska jag nu berätta för er! Man sätter sig vid skype och snackar med sina fina vänner! Just nu snackar jag med Coffe, men har även hunnit med att snacka med Tilda och Coffe, Adam och Carl. En riktigt trevlig fredagskväll faktiskt! Har även kollat på let's dance med min gulliga lilla pappa. wow!

Imorgon ska jag träna med Frida och Sainab. Ja, ni läste faktiskt rätt! Även om vi så dör på kuppen så ska vi fan träna! Det roligaste kommer bli att se lille Sainab träna. Hon som inte brukar röra sig annars! Haha, det blir säkert en trevlig träningsstund med mina två fina vänner!

Vi får se vad som händer på kvällen imorgon. Vi får hoppas på att något kul!

Nu ska jag fortsätta prata med Christoffer och sedan ska jag tejpa upp ögonlocken så att jag inte somnar! Skolan är fan inte bra för barns hälsa!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0