SKOLAN!

So - Hade vikarie. Tobbelitobbe! Jag, Frida, Martin, Paulina och Wikki snackade nog mest på facebook... LIV!
Rast - Jag och ff kom på hur tomt det är utan Tilda. :o Det är ingen som säger "det kan ha vart en varulv som försvann där" när man öppnar dörren! ._. Sen fick vi iaf veta att någon hade spytt i c-spåret så vi vågade inte gå dit... xDDD
matte - bara för FB var sjuk så sa Carro att jag fick följa med Ff å Mackan till Pia för att jag frågade vad dom gjorde där... haha! säger bara en sak... Om det hade varit så tyst på våra mattelektioner hade jag typ varit smart nu!
Rast - Det hoppade fram en liten unge vid mig å Ff och sa "stop doing mikael jackson" HAHAH fyfan vad vi skratta... xD Sen myste vi bara den rasten.
no - Jag och Oscar hade inget att göra så vi började snacka om kläder. Sen diskuterade han och Julia om det var snyggt med converse på killar. Julle tyckte att det var skit snyggt och Oscar tyckte att det var gay.. Jag kan säga att det passar på några, men vissa passar verkligen inte i converse! haha.
Rast - Var i café havet. antar att jag mest snackade med Affe, Viktor och Abdul. Söta killar!
engelska - Jag och Paulina satt i grupprummet och snackade med a-spåret på facebook.. sen kom även Martin in och satte sig med oss. Vi hade det ganska trevligt!! :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0