She's a freak!



ge mig pepparkaksdeeeeeeeeg!!


Sitter vid min kära broders dator just nu. Får passa på när dom åker iväg! Fett gött med stor skärm och lysande tangentbord. ;)
Mu sitter jag och äter skit mycket kakor och ska snart hämta en burk cola och njuta av hur underbart livet är!
Sitter även och smsar med Brissman. Cool kille dedär!

Skolan var go idag!
idrott - körde handboll. haha, det var faktiskt lite roligt...
Matte - skulle arbeta ihop med Oscar. Han trodde inte på mig när jag hade rätt! :(
so - segaste lektionen som vanligt. Satt död på min plats och lyssnade på musik! haha...
Bild - målade någon konstig sak... Typ en planet där min, ffs och Tildas utomjordingar bor på! Fett grymt!


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0