sebbe suger :(

Detta är förmodligen första och sista blogginlägget idag.
Jag är hos tilda, och detta har vi gjort idag:
Först var vi i stan. Hade inte tänkt köpa så mycket men det slutade med att jag fick med mig ett par byxor, en skjorta, en tröja, en underbar ring och en parfym. hur lyckas man?!
Sen åkte vi till Tilda. Då körde Sebbe fyrhjuling, jag satt på en snowracer (som satt fast i fyrhjulingen) bakom honom och tilda låg på en en sån där platta som glider så jävla bra och höll i snowracern. SKIT KUL!
Sen firade vi Sebbe som fyller 18 på måndag. Av mig och Tilda fick han ett kort där det stod "grattis lilla prinsessa" och hjärtformade klistermärken! Han blev super glad! ;)
Nu håller alla gäster typ på att åka hem, och jag ska stäga av daton.
SEBBE ÄR DUM.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0