SÅ KAN DET GÅ!

Hej!

so - Oscar skrev av några av mina svar om judar!! Den jääveln!
musik - redoviiisning! gick la bra...... hhöhööhöhöhöh.
matte - Jag delar bok med Johanna och vi äger verkligen på detta. ;)
idrott - vi lekte! Så jääävla kul! Tyvärr så vann killarna... haha! ;)
engelska - Jag, John och Paulina satt i 9bs klassrum och skulle läsa någon engelska sak och sen kom Max, Evelina och Alexandra och satte sig med oss... xD Det slutade med att Max fångade mig så jag satt i hans knä och då nöp jag honom i nacken... :) Han gjorde även så att min mössa luktade rök. -.-

Sen gick jag och Tilda hem till mig... Vi kollade på världens smartaste modell, ghost whisperer, lite på yes man och lite på titanic! hahaha bra med mycket kanaler på tvn. ;) Sen hittade vi även en film på när pappa och hans syskon var små och då sa vi direkt "och dom klagar på dagens ungdommar" haha!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0