prins ali vilken magi aliababa?

Chattar med Brissman på skype. Vi kom på att glass inte alls skulle sitta fel just nu...
Om en stund ska jag ta och ringa punkan och Frida på skype. Tror faktiskt att det kan bli en ganska trevlig pratstund. Var faktiskt ganska längesen jag snackade med dom två samtidigt.

Nu sitter jag och pappa och kollar på slutet av avatar. Vi har suttit framför tvn och kollat på den sedan 18.15... Ett riktigt liv asså!

På fredag drar mamma, pappa och Emil iväg några mil härifrån och stannar där över natten, det betyder att jag är ensam hemma. Då kommer 3 fin fina vänner hit och håller mig sällskap! Visst är dom söta?

Nu ska jag sätta mig på mitt rum istället... Har varit för nära min pappa för länge... Känner att jag börjar säga konstiga saker... Han har även börjat snacka om min framtid?! haha. omg!


Jag och syrran på julafton!
pappa: martina du måste kolla i kameran!!!
jag: förlåt, jag kollade på Ozzy!
Sara: TA ETT TILL!! :D


pappa: mycket bättre!

fyfan vad nice.


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0