Nyårsafton! :)

Hade en skit rolig kväll igår! :D
Jag, Emelie och Rikard drack massa champagne och Tilda levde på cider. Min syster försökte ju bara supa oss lite fulla. :p
Jag, Emelie, Tilda, Rikard och Sara satt och spela ett spel skit länge, och det var faktiskt ganska kul. Man fick veta en del som man inte visste.
Vid 12 slaget skålade vi med champagne i min trädgård och kolla på massa fyrverkerier. Super fint asssåååå...
Sen låg jag, tilda och Emelie och snacka tjejsnack till kl 5, och Rikard fick typ lust att ta självmod för att vi aldrig var tysta, men han tyckte vissa saker vi sa var intressanta. hihihihi.

nu ska jag, tilda och emelie fortsätta glo på en film, vi hörs!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0