Lev som om det inte fanns någon morgondag.

hej!

jag skiter i att rida idag och drar istället på bio med min kära bästis Tilda! Hennes pappa är en riktig sötis och bjuder oss... är super glad!
men jag blir inte det minsta förvånad om jag drar till stallet en stund bara för att glo på min syrra. Älskade att se henne rida när jag var liten, och det gör jag fortfarande! + att hon rider i det ridhuset där jag gick på ridskola förr, och jag älskar att vara där eftersom jag har så mycket minnen därifrån.
Nu ska jag dra med min bror ut och åka pulka med min syster och hennes familj! Det låter kanske barnsligt, men ni fattar inte hur kul det är att åka i en backe där det typ är is! DET GÅR SKIT FORT, YEAAH!

SEEEES ! :D

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0