jävligt seriöst!

KÄRLEK:
Är du kär just nu? nej!
Har du någon tjej/kille just nu? nope
Har du dumpat någon? ja
Har någon dumpat dej?  ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? haha nej xD
Vem kramade du senast? pappa (a)
Är det okej att din tjej/kille hånglar med en annan kille/tjej? nej?!

SKOLA:
Är du duktig i skolan? hahahaha njae..
Har du bra betyg? 1 mvg, 4 vg och sen massa g
Har du fått göra om ett prov någongång?  hahaha aa!
Har du fått ett bra resultat på ett prov? ja ;)
Sköter du dej i skolan? gör jag la :)
Har du tuggat tuggummi under skoltid? typ alltid :o
Haft mobilen på lektionstid? aaaaldrig (a)(a)
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? nää ;D


FAMILJ

Hur många är ni i din familj? jag har 4 syskon å mamii och papii .
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? ja ^^
Trivs hemma? yes!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? nä :)
Har skrikit och slagit din mamma?  jag är snel mot min mamii (a) ;)

Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? yes! :D
Du älskar din familj oavsett vad som händer? klart jag gör!

 

VÄNNER:
Du har vänner? ja xD
Du brukar vara med? efter skolan: tilda , i skolan: tilda, paulina ibland emilia, fanny, alice m.m
Vem/vilka var du med sist? tiiiiiiiilda
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? jafan ;)
Är det okej att ha tjej/kill-kompisar? klart det är xD
Har du pussat någon av dina kompisar? ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? VIKTOR ISAKSSON. ;)
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? venne ;o har jag det????

 

ALKOHOL:
Har druckit alkohol?  aa :p
När drack du alkohol senast? nyår
Vem bjöd dej på alkohol? mamma pappa syrran
Vad var det för sorts alkohol? - champagne cider och öl...

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? aa (a)
Vill du bli kriminell?  ja-a :)
Vad är inte okej med att vara kriminell? allt är okej! ;)
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? ja??
Har du suttit i fängelset? sitter där nu...
vill du hamna i fängelset? är redan här

 


DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? njae... :O
När grät du senast? när jag kolla på a walk to remember xD
Du har gråtit över en tjej/kille? ja -.-
Vem bråkade du senast med? emil ? :o
Du har blivit våldtagen? aa... coffe adam och viktor är så elaka mot mig :'(


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0