JAG VILL VARA LITEN IGEN! :o

Ey! Är det bara jag som har tänkt på en sak? Thomas och Anki (våra slöjdlärare) är fan dom enda lärarna vi har kvar från 3-5. ;o
Det är typ därför jag bara har mössa och jacka på deras lektioner... :o hahaha fan vad duktig jag är...

Sen har jag tänkt på en till sak... Kan man fatta att dom flesta från skogstorpsskolan i våran klass var värsta dampbarnen i 0-2? Jag, Frida, Frida, Elmer, Felix och Marcus var alltid i skogen och kom ofta försent. Paul brukade gå till skogen bara för att leta upp oss... Sen på vintern var vi inne när vi inte fick haha!
Johan, Tom, Albin och några andra hamnade ofta i bråk! haha! Tror t o m dom bråkade med Elmer och Felix ibland... GALET!
Tilda var en sån där liten tjej som var helt galen. Hon och jag brukade peka fuck you mot Paul.. Men allt han sa var "det är bara ett vanligt långfinger" och pekade tillbaka! haha!
Jag och Fb spelade ofta spel på datorerna på lektionerna när vi inte fick... Vi sket i läxorna och allt...
Men sen hade vi ju Kenny, Abdi och Amer också... Dom slog alla hela tiden. Kenny kastade fan stolar på lärarna! haha. :)
Men en sak jag alltid kommer minnas är när Paul sa "Alla får sitta vart dom vill utan Martina och Frida b för dom sköter sig inte" haha omg! Kommer ihåg att jag blev skit sur på honom och inte arbetade på hela lektionen... xD
Men detta är fan inte det bästa.. Våran klass gjorde våran lärare Roger så stressad att han tappade håret! HAHA, när vi slutade fick han tbx det! SÅ JÄVLA KUUUL! han förtjänade det! ;)

Skulle lätt gå om 3-5!

Kommentarer
Postat av: haha

kenny hagberg?

2011-01-13 @ 15:17:58

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0