Jag är ju bara lite trött.

Tjo!
Skolan var ganska nice.

So - vi snackade om att vi ska skapa egna religioner... Min kommer bli hur bra som helst asså!
rast - Jag, Ff och Tilda satte oss på Coffe när han låg i soffan och mosade honom. Adam satt på en stol bredvid och skrek "AKTA ER FRÅN MIN SOFFA! :(" skit kuuul! :D
No - Jag kommer fan inte ihåg vad vi gjorde.. bra!
rast - Satt i b-spåret för vi blev utelåsta från vårat egna klassrum! haha! ;) Vi hade iaf ganska trevligt!
matte - Vi målade massa saker... Det roligaste var Oscar när han failade!!
rast - Jag, Tilda, Paulina och Frida satte oss i café havet. GÖTTTT...
Engelska - Vi översatte en låt... japp japp..

Nu är jag hemma och kollar på tv, underbart.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0