i brist på något att göra :o

OM DIG:
Namn - Martina
Bor - skogstorp! :)
Syskon - tobias johanna sara emil
Ålder - 15 
Född - 21 mars 1995
Ögonfärg - gröna
Längd -  162
Skostorlek - 37-38
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - vädur ^^
Hårfärg - just nu brun/svart.. 
Födelseort - varberg

DAGENS:
Låt - jag vill om du vågar!
Saknar - sommaren...
Kläder - har inte klätt på mig ännu... (a)
Smink - har inget på mig...
Mat - har inte ätit än
Köp - har inte gått upp i sängen än så inget :o
Göra sen - träffa frida f en stund :) 
Godis - inget :)
Pinsammaste - Inget 

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp - nej..
Tycker du om godis - ibland... :)
Hur många gånger i veckan äter du godis - inte så jätte ofta
Äter du oftast nyttig mat - nej xD
Tycker du att du själv är söt/snygg - nej ^^
Du ger mycket komplimanger till andra - fråga dom :)
Är du nöjd med ditt förnamn - njae... 
Du tycker att du själv är smart - som fan
Vad är det sämsta hos dig - mycket... men jag tar lätt åt mig... ;o 
Vad är det bästa hos dig - venne
Har du bra självförtroende - nej
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - berors på... 
Du tycker om att vara med killar - Ja? ^^
Känner du dina grannar - njae... jag kan ju snacka å så med dom, men jag känner dom ju inte precis ;)
Vad har du för färg på dina underkläder idag - röd och brun
Äger du några Björn Borg underkläder - nä 
Hur många? - ...
Är du en Björn Borg-fjortis? - nej xD har bara en björn borg sak ;o
Gillar du skolan - ibland
Har du någon gång skolkat - nä :D
Spelar du något instrument - nesh ^^
Sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll , ridning , dans :s (va liten när jag gick på dans och fotboll)
Har du några tatueringar - nej, men ska lätt skaffa ;)
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - venne <.<
Tycker du om djur - aa :)

BRUKAR DU:
Sova -  aa xD
Ta mediciner du inte borde ta - nepp
Röka - nej
Snusa - Nej.
Skada dig - njae.. xD
Klä dig i svart - händer la <.<
Lita på folk - njae..
Skada dig med flit - Nej
Drömma mardrömmar - ibland
Gå i skolan - Ja. 
Gå i kyrkan - palla
Ljuga - nä
Vilja dö -  nej

NÄR:
Åt du senast - igår
Läste du ut en bok senast -  någon gång denna veckan.. 
Köpte du något senast - eh.. i göteborg? :o *sparar pengar :D:D*
Vad? - kläder
Svor du senast - vet inte (a)(a)(a)
Sjöng du senast - innan
Klagade du senast - vet inte :o säkert typ igår... xD
Klantade du dig senast - nyårsafton hahaha!! *ramla i yttertrappan och sen dog jag av skratt :D*

HAR DU:
För många vänner - Nej. :o
Förföljelsemani - nej ^^
Någon annan psykisk sjukdom?- nope
Skadat någon? - hahahaa aa xDDDD
Färgat håret - yes!!
Några piercnings - öra näsa navel
Några tatueringar - nej
Egen dator - Ja ;o
Gjort bort dig rejält - hahahahaha jafan :D

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0