HEJ ALLIHOPA ;D

Hej!

Gårdagen:
Jag och Frida gick till Danne vid åtta. När vi kom dit snackade vi lite med dom som var ute och rökte. Trevligt!! Sen drog vi in. Satte oss och snackade med min gamle vän Simon. Vi "räknade" Dannes fiskar... haha! Fett roligt var det! Sen blev vi lite sociala med lite annat folk också.
Sen någon gång typ vid elva så gick vi ut och träffade Marcus och Fille. Snackade med dom en stund, sen gick vi till Danne igen. Vi var hos Danne till någon gång mellan halv 2 - 2... Det var jävligt roligt och det var skit trevligt folk där!

När vi kom hem gick vi typ och la oss... Sen vaknade vi vid 12! Sen drog Frida halv 1 för hon skulle till sin farmor och farfar!

Nu är mina föräldrar jätte elaka och försöker få mig att äta mat jag inte tycker om idag, men det kan dom fan glömma! hahaha!

Nu ska jag fortsätta kolla på camp rock 2 på disney.. hhahaha!

We got a situation that we can't ignore
'Cause ignorance is not bliss
We don't have to take this, no
With every big decision
Comes an equally important share of the risk
We gotta take this

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du skriva lite om alla personer i din klass? :)

2011-01-31 @ 19:27:09

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0