fredagar äger!

Hej allihopa!

Först hade vi idrott.. Vi spelade fotboll och basket. På fotbollen gjorde jag 2 mål (erkänn jag äger) och på basketen så förstörde bara jag och tilda för varandra! haha!!!!
Sen skulle vi ha haft matte, men Katarina (våran vikarie vi haft denna veckan) tycker att matte är så tråkigt istället skulle vi släppa ett ägg utan att det gick sönder. Allt vi hade som hjälp var: 4 ballonger, en plastpåse, snöre, papper och bomull. Vårat lag (jag, sainab, ff, kalle) förlorade! hahahaha! Jävligt kul typ! :D Sen lekte vi fruksallad i slutet av lektionen. Jag var ett äpple! ♥
Sen hade vi so. Dagens segaste lektion! Jag hatar bildspel. Det finns fan inget tråkigare än att göra ett jävla bildspel?!
Sen hade vi bild. Jag korvade lera. John hade gjort ett skit sött monster och så kom alla och sa "ååh! vad söööt!!" och så kom Ff helt random och bara "Du måste gräva ur den..." Jag vet inte varför det var så roligt, men vi knäckte oss iaf! haha.

Sedan vill jag bara säga att alla, då menar jag verkligen ALLA ska läsa Jennies blogg för den äger!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så sjukt gulligt utav dig Tina tack :D <3



Nu länkar jag dig också :D

2011-01-14 @ 17:27:05
URL: http://jennelindqvist.devote.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0