Don't look back, just keep on walking.

my heart knows me better than I know myself
So I'm gonna let it do all the talking.

När mina föräldrar går och lägger sig tänker jag gå ner och kolla på a walk to remember. Kommer ihåg att jag kollade på den alltid för runt omkring ett årsen. Älskade verkligen den filmen, men har inte orkat kolla på den på länge för jag vet att jag kommer gråta som fan, och jag är trött på tårar. Nu tänker ni "varför ska du kolla på den idag då? :s" och då svarar jag FÖR JAG BEHÖVER DET. Konstigt svar, men har tänkt se den ett bra tag så ikväll blir super.

Imorgon ska jag med Sara och Madde till stallet. Dom sa att jag var tvungen att följa med dom en gång innan Madde åkte till thailand. Det slog mig nyss att jag aldrig träffat Madde hahaha! Kan bero på att jag försöker hålla mig borta från Saras kompisar för det enda dom säger "du är så söt Martina" "kom och sätt dit här vid mig Martina" och sånt. INTE okej.

Nej nu ska jag stänga ner datorn för en stund, och gå ner till mamma, pappa, Emil och Karl.
bye!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0