din mamma dododododododododo...

Gud vad trött jag är! Efter att min syster åkt hem härifrån så somnade jag i soffan. Lite segt! haha.
Skolan var nice.

Slöjd - Sitter med Ff, Paulina och Joel. GRYMT SKA NI VETA!
Rast - Jag snattade Albins jacka och Ff snattade Kalles... Dom var faktiskt jätte varma så vi slutade frysa för en stund haha!
so - hade en låååång och seeeg lektion. Satt bredvid ff (paou satt i soffan bakom) och helt plötsligt börja hon sjunga "vet ni vad det bästa är? bom bom, leksaker från BR" hahahahaha! Jävligt kuul! xD
Rast - först åt vi äcklig fisk, sen satte jag, ff, paulina och wikki oss i a-spårets grupprum för att vårat klassrum var låst... Snacka om INTE bra.
svenska - Vi fick kolla på våra prov. Jag fick VG! Feettttt göttt assååååååååå!
rast - satte oss i 7c:s klassrum för dom skulle ha engelska här. Vi kom även på vem som gjort så att Adam fick en finne på näsan hahaha!! ;)
tyska - redovisning! Hade glömt mina saker hemma, men jag är så jävla grym att jag kom ihåg det mesta i huvudet! ;)


Jag och Ff sommaren 2009 haha!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0