allt för er.

Hejsan!

Sitter vid min PC just nu. Fett ovant... Men ganska nice. Ska starta css om en stund.
Vill ni veta något kul? Nisse ringde innan och berättade att jag hade glömt min väska! haha, söt lärare.... Får dra och hämta den på morgonen imorgon. (y)

Här har ni bilder på det jag köpte och min bebis!


Hahahaha, vilken tur jag hade asså... När jag glömmer den ena väskan så får jag en ny på posten, GRYMT!


söta flätor...


Var tvungen att hänga den i fönstret för att få med hela på bilden haha!


Nästa fråga är: När ska jag använda den?


jahopp...........


linne ^^


En liiiiiten del av mina kläder... Dags att rensa?


Min lilla bebis som jag sitter vid just nu... :D 
MINA ÄLSKADE SLADDAR SOM JAG INTE KAN LEVA UTAN! --->


tagga css!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Den väskan är skit snyygggg! :D

2011-01-28 @ 15:07:30

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0