a brand new start

Vill ni veta en sak? Jag var fett rädd när 2010 höll på att ta slut. Under den största delen av 2010 var jag så otroligt lycklig, och jag var rädd för att lämna allt det bakom mig. Jag var så otroligt glad under hela våren och sommaren, men sen kom hösten och sabbade allt. Det var jobbigt att lämna 2010 faktiskt, för jag kommer sakna det. Det var ett underbart år på många sätt! Det hände många saker jag aldrig kommer glömma!

Nu under 2011 så kommer det hända så himla mycket. Det är prov, det är gymnasieval, det är en nyklass, det är att lämna min nuvarande klass. Livet är en pain in the ass i bland alltså, men jag måste faktiskt säga att 2011 har börjat helt okej!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0