You took a chance and you took the fall for us.

Snart ska jag äta och sen drar jag hem till Jojo.

Helt sjukt att det var så längesen vi var med varandra. När vi var små såvar vi precis varje dag. Antar att vi får tacka våra föräldrar en del för att dom är så bra vänner...
Jag trodde faktiskt att jag hade förlorat dig på ett sätt när du gick på gymnasiet och jag på skogstorpsskolan, men det är sjukt hur fel man kan ha.
När jag träffade dig på festen igår och du kom bakifrån och krama mig och sa "heeeej lillasyrran" så blev jag jävligt glad ska du veta.
Även om vi inte är lika bra vänner som förut, kommer du alltid att vara en stor del av mig. Jag älskar dig Johanna!


När jojo slutade 9an... hahhaa! 2 jävla årsen...
Jag tackar gud för att jag inte har sånt missfärgat hår nu! :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0