You make me crazy.

Hmm.. Jag vet inte vad jag ska skriva... men jag måste ju skriva något.

Jag kan börja med att skriva att ibland är Tilda en riktigt gullig människa.
Tilda: om du äter hemma martina... då gör jag också det!
jag: men neeej! :o
Tilda: jo... Jag gillar endå inte thaimat så mkt. :s
Ibland är hon gullig hon... :)

Sen vill jag säga att jag hatar alla hjärtansdag. Jag vet att det är Fannys födelsedag... Men den dagen har alltid varit så himla hemsk!
  • I 4an fick jag ta en spruta då...
  • Min gammelmorfar fyllde år då. (y)
  • Det är kärlekspar överalllt!
inga nice saker.

Nej nu ska jag plugga in några tyska verb i huvudet, sen ska jag kolla runt på lite fina saker på internet... mhhhm..
Hörs förmodligen sen!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0