The Ahmed song.

Riktigt go dag idag asssssååååå!

Idrott - Vi hade typ inte idrott.. Eller jo... i korridoren! Jag, Elin, Tilda, Sainab, Elmer och Coffe roade oss med hopprep. FYFAN vad det var roligt! Inte varje dag man får hoppa hopprep i korridoren! I slutet skulle vi hoppa med 2 hopprep ni vet? Och då vann jag som klarade hoppa 45 hopp! YEAH! HAHAHA!

Matte - Inför NP! omg asså... Jag fattade faktiskt lite denna gången! hahaha! Blev skit förvånad när jag fick visa Coffe och Adam hur man skulle göra på en pizza-uppgift. :o men det var nice! Inte så tråkigt som det brukar vara med matte.

kemilabbet - Hade varit skit sur på rasten för en kille i 9a  (inga namn) tog sönder mitt armband, så det första jag och tilda gjorde när vi kom in i no-salen var att fixa det. Efter att ha försökt med massa tänger kom vi på att vi kunde använda en tjock ståltråd, och sen var det helt igen. Kristina (lärare) skrämde även mig så att jag ramla baklänges när jag satt på huk! haha! Sen kollade jag, Tilda och Marika på kemilabbet filmer... ballt!

läsa och diskutera - Jag tror alla var ovanligt trötta idag... Typ ingen orkade snacka.. Men det var skönt! Det bästa passet man kan ha det sista passet på en fredag.

imorgon är det lördag, det betyder en dag + kväll med mina underbara tjejer!!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0