Snattad av Jennie!

1. När grät du senast? - Jag vet inte
2. Har du lätt för att bli kär? -  Nej!
3. Vilken låt är bäst just nu? - Hmm.. jag vet faktiskt inte
4. Är du snål eller generös? - Fråga mina nära och kära! ;)
5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? - Sarah Jessica Parker!! :)
6. Vilken är din absoluta favorit godissort? - Jag vet inte ._.
7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen? - Tror jag är ganska öppen och ärlig... Iaf mot dom jag känner!
8. Vad tar du med på en fest? - Ett leende! :)
9. Har du ett bra självförtroende? -  nej :p
10. Nämn tre snygga kvinnliga modeller. - Jag behåller Jennies svar, för jag håller verkligen med henne! Chanel Iman, Tyra banks o Miranda Kerr.
11. Om du fick vara kvinna/man för en dag, vad var det första du skulle göra då? - HAHA om ni bara visste! Jag har alltid velat veta hur det är att vara kille...
12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? - Snacka med mig mycket, var rolig, var dig själv! :)

13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. -
Vet att det är fusk... Men Abdul ville gärna ha sitt namn här... så ABDUL!


14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob? - Carl!
15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? - ensam ._.
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - Jag bor i ett hus............................
17. När drack du alkohol senast? - dannes fest
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - LG
19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - kärlek, vänner, familj!
20. Bästa boken du läst? - Vampire Academy <33333
21. Nämn dina närmsta vänner. - Tilda, Frida, Paulina. Sen ligger inte Viktor och Rikard långt efter dom. :)
22. Vad har du för planer för denna dagen? - eh... tyska sen sova!
23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? - pluggelipluggar.
24. Hur många barn vill du ha? - 2 tror jag :)
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - ja
26. Vilka länder har du besökt? - Jag har besökt hela världen... Har t o m varit på mars... :o
27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg. - falska äckliga människor, mobbning, players.
28. Brad Pitt eller Orlando Bloom? - Orlando!
29. En typisk utekväll för dig, hur ser den ut? -  haha utekväll...
30. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken? - 21 mars... jag var vädur.. men nu är jag fisk. ._.
31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv? - deras liv, deras val :o ...
32. Film hemma eller bio? - bio e nice... men film hemma är mysigt ibland!
33. Vem fick du senast sms av? -  tilda! :D
34. Vem ringde du sist? - pappaaaaaa
35. Hur är ditt humör just nu? - förvirrad... glad... trött... <.<
36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? - allt faktiskt!
37. Är du i någon form av förhållande just nu, dejtar, kk, tillsammans? - nope
38. Är utseende viktigt för dig? - jag orkar inte bry mig längre!
39. Hur många konserter har du varit på? - 1 tror jag
40. Något du inte kan leva utan? - familj och vänner...
41. Nämn en låt som betyder mycket för dig. - falla fritt - melissa horn... orkar inte förklara varför, men den betyder jävligt mkt för mig.
42. Tycker du att folk kan och ska se upp till dig? - nej jag är för kort...
43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? - jafan ;)
44. Vad tycker du om adoption? - bra. :)
45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? - asså... jag skiter i åldern... känslorna får prata för sig själva!
46. Trivs du med ditt liv just nu, eller du vill göra några ändringar? - hmm.. det är helt okej nu! :)
47. Hur länge varade ditt längsta förhållande? - 8 månader
48. Vilken är din favorit genre i filmer? - romantisk komedi typ... eller... action komedi... skräck är också nice!
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - ett tag kallade tilda mig demi lovato -.-
50. Nämn 3 saker inte många vet om dig. - Jag stör mig skit mkt på mitt utseende, men har lärt mig att försöka ignorera det.
Jag tänker för mycket...
jag bryr mig mycket om andra, även om jag inte visar det.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0