Skulle detta vara romantiskt eller... va?

Herregud vilken kväll!

Jag och Tilda sitter och kollar på let's dance i mitt rum och efter ett tag kom Thomas och Emil. Dom satte sig med oss (inte speciellt glada över vad vi kollar på (a)) och kollade på tv. Tyvärr skrev dom lite idiotiska saker från mig och Tilda så en eller annan sak blev lite... fel... hahaha! Där låg vi och myste i några timmar tills dom bestämde sig för att dom ville ha energidricka. Så vi hoppade in i Emils enorma *host* bil och körde mot macken. Emil blev som vanligt stoppad av polisen... haha! Men poliserna började snacka om massa andra saker och det slutade med att dom fråga oss om vilka som åkte ut i let's dance... skit nice! xD Dom frågade även om vi var deras flickvänner och då sa Thomas "bara en utav dom" så ah... jag tror ni fattar! ;)
Sen köpte vi deras jävla dricka och sen körde dom hem oss söta som dom är... xD Då satte sig jag och Tilda med mamma och pappa och snackade.
Sen gick jag och badade och nu ligger Tilda i sin säng och jag sitter i min säng i Thomas skit mysiga tröja. ;D

Imorgon drar vi och fiskar (HAHA helt jävla sjukt) och sen blir det en jävligt mysig kväll med Tilda och Frida.
Ganska skönt!
PUSS

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0