skolan! ;o

Slöjd - Thomas tvinga mig slipa hela lektionen... SÅ SJUKT TRÅKIGT! ;o
So - Vi diskuterade saker i grupp. Jag var med Marika och Felix. Vi hade ganska lika åsikter. ballt!
En sak man skulle diskutera: Om det var 10 människor i en båt där det bara fick vara 9, vem skulle ni offra? en gravid, en gammal, en dödssjuk osv... Både jag och Marika sa att om vi var den dödssjuka hade vi offrat oss. COOLT.
Svenska - Vi fick veta vad vi fick på ett av NP. :)(y) Sen kollade vi klipp på youtube...
tyska - va skit trött så jag orkade inte ens försöka fatta vad vi gjorde, men på något sätt så fattade jag ändå...

Nu snackar jag med coola människor på skype så ni får ha det så bra!
hörs sen!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0