Sainab Saleban.

Lille Sainoob! Visste inte ens att du läste min blogg... men hej sainab!! :D

Du är så jävla galen! Du gapar, skriker och skrattar hela tiden!
Din mun är aldrig stängd, och du kan säga mer än 29439 ord i sekunden.
Bra jobbat!

Haha! Vi har varit vänner sen 4an... Även om Jag, Frida och Frida var lite taskiga när vi skrev "sainab fes" på alla stenar i hela skogen...

Du är en fett rolig tjej som typ alltid är glad!
Du bryr dig inte om vad någon tycker och du är dig själv.
Du är så jävla cool! På ett sätt har jag respekt för dig. Antar att du aldrig trodde att du skulle få höra det från mig av alla personer, men det är faktiskt sant!

Du betyder jävligt mycket för mig gullunge!!!!! ♥

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0