Så himla knäppt!

Så himla skönt!

Har precis kommit hem från Johansson. Skönt att känna sig omtyckt!
Jasmin (Johannas 7åriga syster) kallade mig storasyster! Haha!
Conny (Johannas pappa) sa "är det inte min favorit martina?!?!? :D"
Och jongjai (Johannas mamma) frågade om hon skulle köpa orange och gula klubbor för att det är mina favoriter!
Karl (Johannas bror) var hemma hos mig och spelade med Emil....

Det började med att jag och jojo spelade shack... jag vann en gång, hon en... GRYMT!
Sen gick hon och gjorde våfflor så jag och jasmin kollade på tv... Kollade typ på bolibompa! HAHA, sååå grymt!
Sen åt vi våfflor och senare kollade vi på melodifestivalen. Det sög.
Sen drog vi ut med Simme, Ludde och Challe... Gick runt sen drog jag och Jojo till henne och kollade på trassel. SÅ GRYMT BRA OCH ROLIG! Typ dog. xD

Sen vid halv tolv så satte jag mig på min cykel, cyklade några 100 meter på gatan och så helt plötsligt var jag hemma... skumt dehär med att bo på samma gata, eller vad säger ni?

Nu ska jag ... Typ flytta mig upp till mitt rum.. Känns konstigt att sitta i köket... Eh... först måste jag in i mitt mörka tvrum och hämta min laddare... om the grudge tar mig så säger jag farväl! haha!

Love ya!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0