ojsan...

hej!

vad ska man säga? efter att ha sovit i 4 timmar så var det dags att gå upp. Klockan var då 6 på morgonen... fattar ni?! Jag var fett död!
Sminkade mig och åt, sen kl 7 sprang jag och jojo till bussen på 3 minuter. Fett hemskt... Vem fan pallar springa kl 7?! iaf, där åkte vi buss till stan, sen buss till tågstationen, sen tåg till halmstad, sen tåg till smålandsstenar och där mötte vi upp mattias... Då hoppade på deras skolbuss och överraskade kristoffer som fick på våran skola förut! hahaha! Han blev glad. ;D Vi var i deras skola en stund, sen åkte vi buss till tågstationen i smålandsstenar, tåg till halmstad, tåg till falkenberg där Emil och Thomas hämtade oss och så åkte vi till gekås. Där köpte vi lite skit och sen åkte vi hem. Det var inte alls pinsamt när Thomas och Emil skrek "FAN VILKEN FUL MÄNNISKA!" inne på gekås...

Efter en jävligt mysig biltur hem så åkte vi till Jojo och bakade tårta. Tilda kom också dit och hjälpte till! Sen drog jag och Tilda hem till mig och åt... Nu sitter vi här och väntar på att min fucking pc ska sluta dampa så vi kan sätta på högre musik....

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0