Nu är det sommar, nu är det sol, nu är det koskit i hagen.

Jag och syster satte oss och kollade på barnen i bullerbyn.
Jag vill också ha sommar! Jag vill också ha en fin klänning och dansa runt midsommarstången. Jag vill också springa barfota i gräset. Jag vill också plocka en massa blommor! usch, sommarn får skynda sig lite nu tycker jag faktiskt.

Sen sjöng jag och syrran lite låtar... har någon av er hört "jag minns när jag var liten, jag minns det som igår, när snoppen var så liten och hade inget hår. men nu har den växt till sig och skaffat sig peruk, den reser sig för tjejer och kallar sig för kuk..." HAHAHA! Asså jag hade fan glömt bort den, men när hon börja sjunga den så kunde jag inte låta bli att sjunga med! humor asså!

Nu ska jag hjälpa tilda med en rumpa!
vi ses! :)

pspsps, bilderna finns på fannys blogg!!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0