Jennie Lindqvist.

Världens coolaste tjej!

Ni kanske tror att hon är en tyst människa, men efter skolan är hon galen, verkligen GALEN!
Jag kommer ihåg hur förvånad jag blev på våran första tjejkväll i 6an! haha asså omg Jennie! DU ÄR SÅ JÄVLA GO!

Jag lovar och svär på allt jag äger att man inte kan annat än att gilla henne! Det är helt jävla underbart att sitta bredvid henne. Även om vi sitter mellan Tom och Oscar så fortsätter vi att se glada ut!

Jennie du är äckligt söt! Du är även den snällaste personen någonsin! du, jag och våran grymma religion kommer gå till historien.

Jag gillar dig Jennie. GRYMT mycket.
BÄÄÄSTIGASTE JENNIE! ♥

Kommentarer
Postat av: Jeeeennniiiee

Martina du äger!! :D <3

2011-02-04 @ 14:55:51

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0