is, fisk och en kaxig Johan.

Hallå i stugan!

Mamma väckte mig och Tilda någon gång i morse och vi gick upp och fixade oss. Sedan åkte vi mot en sjö för att fiska med folk på SCA... Jag och Tilda fiskade en stund och bestämde oss sedan för att åka skridskor för att inte frysa ihjäl. När vi åkte skridskor åkte vi bort till Johan och kollade om han hade fått någon fisk, och självklart kunde jag inte låta bli att säga något kaxigt till honom, så han kaxade tbx och typ ägde mig.. FAN!
Sen när mamma och pappa fått massa små söta fiskar så gick alla upp på land och fiska korv.
Johans son: pappa jag vill fiska meeer!
Johan (irriterad röst): blir du nöjd om jag borrar ett hål och sätter mig där???
Jag: ta det lugnt Johan, han vill bara fiska lite... ;)
Johan (irriterad): vilken tur martina! Jag var så nära på att bli irriterad men du och dina kommentarer får mig alltid att ha fötterna på jorden. -.-
Johans son: pappa brukar bli lite irriterad...
jag: hahahaha, säger du det? ;)

roligt som bara den var det! :) Jag och Tilda fick även godis för att vi var barn! haha, fett gott! ;)

Om en timme typ hämtar vi ff sen drar vi till tilda och myser i några timmar. Bara ganska mycket bra.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0