inget liv

KÄRLEK:
Är du kär just nu? kär och kär... ;)
om du är kär, i vem? hemligt!
Har du någon kille just nu? nej ^^
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? nej
Vem kramade du senast? - thomas tror jag... <.<

Är du duktig i skolan? - hahaha fråga inte mig
Har du bra betyg? dom suger inte iaf...
Har du fått göra om ett prov någon gång? - hehehe aa ;D
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - aa ;)
Sköter du dej i skolan? gör jag la ^^
Haft mobilen på lektionstid? ja :p
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nej ^^
FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - jag har 4 syskon och mamma och pappa. :)
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - aa
Trivs hemma? - jafan!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?- nej <.<
Har skrikit och slagit din mamma? - skulle aldrig slå min mamma ... eller jo .. på skoj! (a)
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - tror inte det ;o
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - emil, varje dag! :D
Vem betyder mest för dej i din familj? - dum fråga, alla såklart!
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - klart jag gör!

VÄNNER:
Du har vänner? -aa ^^
Vem/vilka var du med sist?- just nu är jag med tilda, och förmodligen kommer emil och thomas hit om en stund... :p
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - aa :)

Är det okej att ha kill-kompisar? - ja??
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nej! bara erik å thomas för dom säger jag att jag ska döda hela tiden (a)
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - tror inte det?

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - njae... men typ... :p
Putar med läpparna på kort? - på skoj? xD
Tar kort på dina bröst? - 24/7 förfan!!!
Använder foundation på läpparna? - ah fast ... nä!
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyrer? - jag plattar mitt hår ja... är jag fjortis då?
Ditt hår är knallblont? - verkligen inte xD

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? -ja :p
När drack du alkohol senast? - fredags
Vem bjöd dej på alkohol? - jag själv? ;)
Brukar du dricka alkohol?- inte så ofta :) *duktig tjej*
Har du druckit öl? - ja
Tycker du om öl? - nej.. xD

DÅLIGA TIDER:
Har du vart på dåligt humör den senaste tiden? - nej, har varit fett glad! :D
När grät du senast? - venne... ett tag sen :o
Du har gråtit över en kille? ja
Vem bråkade du senast med? -venne ^^

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0