ibland är onsdagar bra.

Hej! En mycket bra onsdag faktiskt.

so - jag, jennie och oscar satte oss i ett as varmt och skönt grupprum. varken 9 a eller b var där så vi hade många ställen att vara på haha! Jag och Jennie har underbara ideer och skulle helt klart kunna skapa en ny religion! Tror faktiskt att hela jordens befolkning hade gått med i den religionen.

rast - Satt i café havet med frida, paulina och nästan alla killar i klassen. Jag och Elmer funderade på att mörda varandra... Han sa att om man blev slagen för hårt när man var liten så kunde man får cancer där när man blir stor! haha, någon som vet om det är sant?

musik - Redovisning och spela gitarr. Asså ni förstår inte hur kul det är att spela gitarr! Tror fan att jag ska ta fram våran gitarr snart och spela lite. Det var ett tag sen!

rast - Vi satt i 9a:s klassrum. Jesper fick lite ont när jag "råkade" riva honom och dra honom i håret... Men han får skylla sig själv. Jag och Frida satt även och kolla på en sak och skratta så att tårarna rann. Gillade även när Linus och Aron härmade Ff. MYCKET likt.

Matte - jag paulina och ff satte oss i ett grupprum. Snackade lite och jobbade lite matte. Grymma tjejer!

rast - hann typ inte ha rast för vi gick direkt till idrotten.

idrott - handbooollll! Vårat lag sög, men vi var snyggast i våra rosa västar! ;D

rast - Abdul snattade min dator så jag var i 9a;s klassrum då med. Sen tog han och Affe min mobil också... Jävla ungar. :( Ska hämnas!! å frida den jäveln hjälpte inte mig! </3

engelska - vi hade en grymt snygg vikarie! ska gifta mig med honom... hahaha! usch!

När vi skulle gå hem så halkade jag typ på is (ramlade inte) och då tyckte emil att det var så roligt att han putta ut mig på en fucking is 3 gånger. (ramla inte) ... Man kan ju säga att jag var ganska sur efter det. :p


IDAG KOMMER GLEEEEE! ♥

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0