Gårdagen!

Tja!

Ska snart hoppa in i duschen och senare åker jag till Tilda.

Igår stack jag till Jojo vid halv 7 typ...? ;o Satte mig vid deras bord och käkade tacos med henne och hennes underbara familj. Efter det drog hennes mamma pappa och karl och spela bowling så vi typ passade Jasmin... Sen kom Elmer, Erik och Thomas och besökte oss. Vi satt i soffan och dampade. Elmer och Thomas tog mina filtar och Erik satt och sa korkade kommentarer.. haha!
Sen när Jojos familj kom hem så drog vi till Elmer och kollade på Film. Först såg vi på ombytta roller som var helt okej, och sen somnade alla utan Thomas till terminator 2 typ.
Jag somnade bredvid Thomas i soffan, Elmer i en fotölj, Jojo och Erik i en säng... Men på något sätt så gick Erik till en annan säng och somnade... <.< å Thomas låg vaken och kollade på filmen... Sen vaknade jag vid halv 3... Och då väckte vi dom andra, och sen drog jag och Jojo hem till mig, hämtade saker och stack till henne och sov. Vid 8-tiden väckte Karl oss för att vi skulle sjunga för Jasmin. omg säger jag bara... Efter det, gick jag och jojo och sov några timmar till, sen vaknade vi vid 11 av att Anna och Emma hoppade på oss?!?!?! Anna och Jojo gick ner och gjorde pannkakor medans jag och Emma låg i sängen och snackade. Sen gick vi ner, åt pannkakor, kolla på tv, läste Annas kåta sms (hahahaha!) och massa annat.
Sen drog jag hem, och nu sitter jag här....

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0