Fanny Larsson.

Det finns så många i denna värld som inte känner dig och aldrig kommer att få lära känna dig, men du ska veta att jag är så sjukt lycklig över att få vara en av dom som känner dig.
Jag är så sjukt lycklig över att vi blivit såhär bra vänner i 9an.

Du betyder så otroligt jävla mycket för mig. Vet du det älskling?
Du är så otroligt vacker och fin! Så sjukt underbar!

Du är en av dom underbaraste jag känner.
Jag älskar dig Fanny.
Det gör jag verkligen.



Döda mig inte för bilden gumman. DU ÄR FIN!

Kommentarer
Postat av: Fanny

älskar dej oxå gumman! Men bilden är föööör rälig! Usch! :(



Du är verkligen en av dom bästaste!<3

2011-02-03 @ 20:33:29
URL: http://fannyisabella.devote.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0