Ett nej kan vara ett ja.

Hej! Har ni saknat mig? Dum fråga, klart ni har. ;)

nationellt prov - jag antar att det gick helt okej... :o Vågar inte säga något i förväg hihi.
slöjd - Ni vet Hallelujah - Molly Sandén?!?!?! Jag oscar och frida gjorde om den. :D När hon sjunger
det liv vi måste klara av
och allt vi tog och allt vi gav
så vi kan våga ropa hallelujah
så sjunger vi

han har någonting som grisar har
han skiter på sig varje dag
och plötsligt vill han sjunga hallelujah

haha äger!
so - skrev lite på min religion. hjärnsläpp typ! INTE nice.
tyska - Lotta och Louise bytte, så vi hade Louise i tyska...
Fast han kunde inte tyska så vi hade grekiska...
"jag heter martina" heter typ "το όνομά μου είναι Μαρτίνα"
HELT SJUKT!

sen drog jag frida och tilda och tränade lite. Träffade min morbror där.
Han har blivit biff! go jonas? hihi.

nu ska jag läsa mina vänners bloggar och slappa!

HA DET BRA!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0