;)

Basket - Rajmond försökte lära mig och ff saker... ff fattade och jag stod som ett frågetecken. BRA martina!
Matte - Jag och Ff var hur trötta som helst så i slutet av lektionen var vi kanske inte världens seriösaste...
Frida: milf.... MJÖLK!
jag: HAHAHAHAHAHA OMG!
Frida: vad betyder det då?!
Dagens roligaste! Jag lovar och svär på allt jag äger! :D
Fast när Marika ramla av stolen så måste jag erkänna att jag skrattade en del...
Kemilabbet - Vi kollade på något på internet... Men vi hade tur som hade Mikaela och Matilda istället för Odd så vi körde hänga gubbe i slutet av lektionen! :D
läsa och diskutera - AS GO LEKTION! Nisse läste och sen diskuterade vi lite... skit gött!


TUMME UPP SOM VANLIGT!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0