En riktigt trött tjej.

Skolan var ganska trevlig...

slöjd - Jag har äntligen börjat fatta vad det är jag gör (haha) och kommer nu framåt. Det känns riktigt bra faktiskt.
rast - jag, Frida, Paulina och Wikki satt med alla lärarna i café havet, och bara för att dom drack kaffe så drack vi oboooy! Det var fett läskigt, men ganska mysigt ändå... Lärarna är mycket snällare när man inte har lektion!
Svenska - Jobbade med NP häftet. Vi får hoppas på att det går bra... Jag dör om det inte går bra... haha!
rast - Satt i café havet med Frida, Vivi och Wikki (Paulina i slutet av rasten) och snackade lite... Ganska trevligt! Fina människor!
So - vi skulle göra en religion i grupp... jag, Jennie och Oscar äger på det asså... haha! Är glad att jag kom med dom två iaf. Riktigt roligt! :D
Rast - Satt lite i c-spåret och sen myste jag bara i ett klassrum i B med fina vänner och väntade på att Lotta (tyska-lärare) skulle komma.
Tyska - Jag, Paulina, Albin och Carl satte oss vid världens mysigaste bord!! Fick gjort en hel del även om vi inte hade någon lärare dom sista 20 minuterna.

Nu ska jag ta en filt och försöka be Emil att byta kanal. Han kollar på något jätte tråkigt. :((

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0