brumbrum?

Har inte bloggat så mycket idag... förlåt!

Först drog vi som sagt till SCA och solade... Kan ju säga att man får mer färg där än på klitte... å eftersom det bara finns ett solarium satt den som inte solade på en stol i det rummet där solariumet var... Jag skulle sätta på radion när jojo solade, och råkade då sätta på en cd med extremt skrikig musik.... xD jag dog av skratt och jojo sa "palla lyssna på sån här musik när man ska sola.." ah... sen fick jag iaf på radion! GRYMT!
Tyvärr hörde inte Jojo mycket av det jag sa eftersom radion kanske var på lite högt.. he-he! Men det skrattade jag som fan åt!
Efter att vi hade solat gick vi och duschade. grr hett! haha! å sen klädde vi på oss och åkte hem till jojo. åt lite, sen drog jag hem till mig. åkte till stan med pappa och fixade en sak, åkte hem och åt.
Stack till Jojo, hon åt, vi spelade kort, drog till mig och lämna jojos saker.
Sen kom Thomas och Emil och hämta oss med Emils jättefina (host) bil... ;) haha! Vi åkte runt i stan och helt plötsligt fick vi en random ide om att åka till skönevald och sladda lite på isen... Sagt som gjort så åkte vi dit! Thomas ville testa sitta bak så han och Jojo bytte plats och där satt jag bredvid världens bästa 2 meter långa kille! haha. Efter att ha åkt runt lite så körde dom hem oss till mig, vi gick in, åt tårta, drack cola, spela gh, satte oss vid datorerna.

Nu ska vi typ sova för imorgon ska vi hitta på en hel del! haha, äger!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0